dijous, 12 de maig del 2011

Quina satisfacció!!!!



L'emoció de capturar la bellesa de un paisatge.

El nervi que m'entra quant trobo l'enquadrament.

L'estat de satisfacció quant ja tinc capturada la imatge i se que ja es meu, aquell tros de bellesa.

L'aixecar-me de ben d'hora, per anar a compartir tot aixo amb gent agradable.Be, més aviat amics. Amics, que m'han vist emocionada,negitosa al moment de disparar.

I gaudir de paratges,d'algun animaló que per sorpresa apareix pel camí,les olors i els sorolls de la natura.

I després, cap a casa les ganes de descarregar la targeta i veure aquell trocet  d'imatge del visor, en gran i penjar-la i que a altres persones, els hi agrada i en gaudeixen.

I el sentir-me,viva, cada vegada que em plantejo, una nova sortida.

Aixó es,viure: gaudir, compartir,sentir,emocionar-se, apassionar-se...

5 comentaris:

  1. Sembla que ja torna a funcionar!! :)
    Desprès de llegir el text, no se que dir, ja ho has dit tot...un tros de bellesa... i molta emoció!!
    Un petó.

    ResponElimina
  2. Té raó en Pere...i a més els que et coneixem sabem que es cert!!!
    Que segueixis gaudint molt de temps i en poguem gaudir alguns plegades!!!

    ResponElimina
  3. El que es una satisfació es tenir gent,com vosaltres al costat.
    Tant si estas fent una foto,com si no.
    Petoneets!!!Pere.
    Petoneets!!Montse.

    ResponElimina
  4. Molt ben aprofitat aquest nuvol i bons tons daurats. Personalment dinamitaria les cases...
    Salut!

    ResponElimina
  5. Jo també, les dinamitaria,pero desgraciadament el núvol es va ficar sobre elles i no va descarregar cap llamp, demolidor.
    Salut Pepet i bona llum !!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...