dimarts, 31 de maig del 2011

El gripau

_MG_0403 by str.es
_MG_0403, a photo by str.es on Flickr.




La meva intenció era fotografiar,la llum del sol quan es filtra entre els núvols sobre un indret, de arbres i valls.
Però buscant el lloc, vaig sentir,el cant d'uns gripaus que venia de una petita bassa,vaig canviar d'objectiu i entre foto i foto anava apropant-me a la bassa silenciosament, al final vaig acabar estesa sobre el terra fangós, intentant, captar algun d'ells gairebé a la seva alçada.

7 comentaris:

  1. tu sempre seguint el cant dels gripaus...no s'havia de seguir el cant de les sirenes???? ;-)

    ResponElimina
  2. Que maco!!! Com et mira!! =)
    Vas fer-li un petó? Potser era el príncep blau... o no...
    Un petó!

    ResponElimina
  3. Montse, el cant de les sirenes al mar a la muntanya millor els gripaus, un petó.

    ResponElimina
  4. Pere, hauré de tornar, per repertir petons!!!
    Però hi havia una bona colla,agg quin ells serà?
    Un petó?

    ResponElimina
  5. A veure si a la propera et pots apropar una mica més, això sí, l'hauràs de pillar despistat...
    Personalment sempre he odiat els princeps blaus, em semblen uns prepotents. Ho diu un vianant gris.

    ResponElimina
  6. Pepet,més aprop,ja,ja,ja.
    Prepotens? Ui,ara no se,si he d'anar a repartir petons :(
    M'has fet caure del núvol!!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...