dilluns, 26 de setembre del 2011

Diario de un mago.




"Ten piedad de los que tienen miedo a tomar el pincel, la pluma, el instrumento,la herramienta porque creen que otros ya lo hicieron mejor que ellos y no se creen dignos de entrar en la mansión de las Artes.Pero ten piedad de los que tomaron el pincel,la pluma, el instrumento, la herramienta y transformaron la Inspiración en una mezquina forma de sentirse superiores a los otros"

Fragment de: "El pelegrino de Compostela (diario de un mago)" de Paulo Coelho.


N de l'a: disculpeu la data de la fotografia, evidentment es errònia

11 comentaris:

  1. La primera foto me parece espectacular. Ese chorro de luz iluminando ese fragmento de verde es sencillamente fantastico.
    Que buena foto Esther.

    ResponElimina
  2. Doncs aquesta diagonal de llum (o de raigs C, no ho sé ben bé) està molt maca. M'agrada més la primera, té més força.
    Salutacions :-)

    ResponElimina
  3. Jorge, si pero.. ese recorte en los picos no ,me acaba de gustar.
    Con la 400D i el 18-270mm a 91mm, creo que lo podia haber mejorado, aix!!!

    ResponElimina
  4. Si,si Pepet va ser el mateix dia... dels rajos C d'en Pere,je,je,je. Jo he trigat una mica més en fer-la pública.
    Si te força, encara ja he comentat que aquest retall,no em deixa del tot,satisfeta.
    Una abraçada!

    ResponElimina
  5. Recordo com si fos ahir aquell dia, vàrem tenir unes llums especials al final i uns dies molt amens i amb bona companyia ;)
    El toc verd de la primera es de lo millor.
    Un petó!

    ResponElimina
  6. Si Pere, que van ser unes llums especials si, i per arrodonir-ho, la companyia també :).
    Un petó!

    ResponElimina
  7. Crec que el llibre és excepcional! El vaig llegir fa temps! De les dues no sé em quina em quedaria...potser amb totes dues!!! Molt ben captades! Ptons!

    ResponElimina
  8. Dues fotos espectacular!!!!
    Bona setmana Esther.

    ResponElimina
  9. Feia anys que el llibre el tenia per casa, el vaig començar a llegir,però em va semblar un toston. Ara en canvi,tot el contrari.
    Com canvia el punt de vista segons, les nostres circumstancies!!!
    Petons Montse!

    ResponElimina
  10. HOLA

    UN BON RAIG DE LLUM...LLASTIMA DE LA RETALLADA DEL POLLEGO...

    SALUT
    JOAN

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...