divendres, 17 d’octubre del 2014

Les llums dins el bosc

Amb la sempre agradable companyia d'en Pepet (algun dia m'acostumaré a dir-li Josep? )

Tal com diu ell al seu blog la idea era una altre totalment diferent al que varem fer, però el resultat com sempre està a les mans del destí.

Decisions preses a ultima hora, que poden sortir be,o no.
Si haguéssim anat on teníem pensat podria haver sortit be,o no.
Qui sap el que passarà, qui sap que ens guarda el destí.

Les llums dins el bosc ens varen encisar  i aquest és el resultat.



1 comentari:

  1. Aquells contrallums tan temptadors varen resultar molt difícils de resoldre. És molt difícil que no es cole cap element que trenqui l'harmonia de la imatge per algún lloc. En aquest cas la floreta destacant per sobre de l'herba està molt guapa i el fort contrast que té la imatge també. Em sobren les llums que s'han colat per dalt i els brins d'herba de primer pla també em generen dubtes.
    Això dels detalls i les abstraccions és per mi molt més complicat que fer un gran paisatge... Aquell racó ja et vaig dir que el tinc entre cella i cella :-)

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...