diumenge, 29 de juny del 2014

Esperant veure't,vaig viatjar al passat.

Aquella nit esperava veure la via làctia, però els núvols i la proximitat de la ciutat de Barcelona ho varen impedir.
Després de una bona excursió vam arribar al castell, tampoc la posta de sol ens va ajudar però els nuvolets i la contaminació d'aquella nit, em van agradar així què les vaig fer meves i ja veieu els resultats.
La contaminació era tanta que, no ens calia cap llum addicional per veure'ns ni fins hi tot per fotografiar,si ho haguéssim volgut així.



Encara que soc de paisatges naturals sense construccions, sempre m'han atret els poblats antics, castells o ermites abandonades.
Estar envoltada d'història, imaginar la vida que portaven els habitants en aquell lloc, la quantitat d'experiències viscudes per les persones que vivien.
Imagino com era la seva qualitat de vida, com s'ho feien per portar una vida quotidiana còmode?
Com cuinaven? i l'aigua? Com vivien?


A dalt el roc aquesta assentat el Castell de la Popa.
Agraïda en Pepet per portar-me aquesta localització.

11 comentaris:

  1. Una preciosidad la segunda Esther, muy buena. Un abrazo

    ResponElimina
    Respostes
    1. La iluminación fue a cargo de Pepet, así que el merito me parece que es más para él.

      Elimina
  2. Un lloc és molt guapo, m'agrada el moviment dels núvols de la primera. Per la VL intento fer-ho desprès de la pluja i amb una mica de nord però, això és molt difícil de tenir-ho sempre i més arran de mar. Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aquell dia no era l'adient.
      Peró també m'ho vaig passar be, amb els nuvolets aquests.Una abraçada

      Elimina
  3. Guai L'efecte "flu", però la il·luminació de la segona és magistral .-)

    ResponElimina
  4. Molt boniques les dos, l'enquadrament de la segona molt del meu gust, estic amb tu en el gust per incloure construccions antigues en les fotos, jo també faig el mateix, o paisatge natural o amb restes del passat, inclús et diria que tinc mes interés en l'últim, vaig boig buscant-les jajaja
    Salutacions

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hi tens una bona colla d'aquestes fotos, les segueixo sempre que puc.
      Salutacions!

      Elimina
  5. Ja la vaig veure fa uns dies al bloc d'en Pepet però aquesta visió de la segona té molta força i possibilitats ;-)
    Un petó

    ResponElimina
  6. Yo me quedo sin dudar con la primera. Me parece que en ella pones más de ti misma. Un cielo muy hermoso para una toma original.
    Un abrazo

    ResponElimina
    Respostes
    1. La verdad de todo el escenario que tenia esa noche delante mio, acabé centrando toda mi atención en esas nubes y ese ambiente.
      Un abrazo, Alfredo.

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...