diumenge, 28 d’abril del 2013

Els ballarins

http://strbahi.blogspot.com.es/2012/09/ballant-un-tango.html
Aquests arbres tan i tan fotogènics, tan i tan fotografiats. En Pepet em va dir d'anar al Montseny i vaig pensar que tenia una fotografia pendent a fer.


Em faltava fotografiar els ballarins de tango sota els estels i es que hi ha un enquadrament d'aquests dos arbres que on veig la figura del tango. Aquests arbres em tenen encisada no puc anar a Santa Fe sense passar a veure'ls.

He d'agrair la col·laboració d'en Pepet amb la il·luminació que ens va portar una estona. Jo sempre la pifiava sortint a la foto i en aquesta m'he hagut de retallar.
No tinc prou retallades que fins hi tot, jo mateixa em retallo, osti tu! :P
  ______________

Afageixo una més sortida ara mateix del forn, encara està calenta!
Feta aquest matí en una escapada amb en Jorge així anavem pujant ha començat a nevar, Sant Fe s'ha vestit de blanc per nosaltres.


Durant el matí la neu s'ha fos. 
Potser aquesta nit torni a nevar? Blanca i florida primavera!

13 comentaris:

  1. Absolutament d'acord amb tu en que són bailarins de tango.
    Amb el tema de la il·luminació a mi em va molt bé l'ús d'una lot, et dóna més control sobre la llum.
    Molt guapo el blog!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Benvingut i encantada pel teu comentari.
      Varem fer servir dos lots.
      Però com diu en Pepet la il.luminació l'hem de millorar.
      Tu també tens un bloc on penso fer una bona passejada.
      Salut.

      Elimina
  2. L'enquadrament xulo. La il·luminació crec que encara la podríem haver millorat. Bon resultat per això.
    Com estan de verds els fajos! ! !

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si avui em patit molta pluja pero el verd era radiant.
      Si.em de treballar més aquesta il.luminacio.
      Abraçada.

      Elimina
  3. Bones fotos i bona companyia.
    Molt guapes fotos.
    Salut.

    ResponElimina
  4. Esther, jo diumenge al matí també era a la zona de Santa Fe, vaig marxar a quarts d'onze.
    Salut

    ResponElimina
    Respostes
    1. Catxis!! noltros varem estar fins les 13h segur ens deuriem creuar.
      El meu lloc obligatori allà son aquests dos arbres si algún dia vas per allà...ja saps on puc estar en un moment donat.
      A veure si ens veiem a la propera!
      Salut.

      Elimina
  5. Je, je...bien vista esa pierna de la tanguista que abraza a su pareja.
    Me gusta más la segunda. En la primera veo cierta contradicción. Me explico, la composición es muy buena con esa diagonal que nos lleva hasta el árbol (o tanguista) para subirnos hasta el cielo y perdernos entre las ramas y estrellas. Pero, por otra parte, la fuerte luz del primer plano, me retiene ahí, me llama mucho la atención.
    Y tú me dirás, ¡oye, guapo, que esto de la iluminación nocturna es complicado!
    Y ahí me tengo que callar, que no tengo ni idea del asunto. Si estuvieramos más cerca me encantaría salir una noche contigo y el Pepet. A ver si aprendía algo del tema.
    Un abrazo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Oye guapo!!
      El día que vengas por estos lares, estas invitado a venir con nosotros y.....entre los tres seguro que sacamos una imagen fantástica je,je,je.
      Tienes toda la razón, creo que el fallo es que las dos linternas tenían diferente temperatura de color...poquito a poquito y con buena colaboración, lo conseguiremos ;)
      Un abrazo.

      Elimina
  6. Caram, desprès de llegir els comentaris dubto si dir-te que potser sense llum la foto seria més màgica, no?
    Però com sempre, sobre gustos...
    Un petó.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si oi? vist el resultat...
      Per sort els ballarins sempre estan allà i sempre es pot millorar.
      Un petó.

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...