dilluns, 17 d’octubre del 2011

La tardor


Us mostro diferents indrets,de la nostre terra.





Es una llàstima que la pluja, no aparegui i faci lluir amb tot el seu color,els arbres aquesta tardor, he estat entre el Montseny i el Berguedà. A alta muntanya els arbre ja es despullen,només els que son a prop de rius tenen una preciosa lluentor.
Fa uns 12 anys que pujo al Berguedà,mai he vist el bosc tant sec com aquest any, com enyoro, el temps de bufanda,castanyes i moniatos, quan era petiteta.

10 comentaris:

  1. Hola Esther, per sort la nostra memòria es selectiva, han passat anys molt mes secs que aquest..però l'immediatesa del moment que estem visquen no ens deixa recordar-ho la majoria de cops i tots tenim tendència a magnificar el passat, el que si es cert es que aquest no està essent un any bo ni per la fotografia de tardor ni per els bolets, però tenim solució, fem un altre tipus de fotografia i mengem un altre plat, no? :^)
    M'alegra veure aquesta mostra, no en destaco cap, dons totes tenen lo seu, el que mes m'atrau es veure la diversitat de punts de vista.
    Enhorabona!

    ResponElimina
  2. Pere, no ho se,però recordo clarament que per la castanyada,jo anava, tapadeta amb bufanda i les castanyes a les butxaques per tenir les mans calentetes, tot passejant per la Rambla.
    També recordo les botes d'aigua que moltes vegades em posava, on son les botes d'aigua ara??? El temps ha canviat desgraciadament, si que puntualment,hagut èpoques de sequera,però...
    tanta temperatura!
    No recordo anar gairebé en màniga curta!per aquesta època de l'any,parlo de fa uns 40 anys (uff , que malament sona!!)
    Es clar que cert, que encara no,em arribat a la castanyada...je,je,je.
    Un petó!

    ResponElimina
  3. Aquesta tardor tal com hem comentat en altres entrades, arribarà tard i serà vista i no vista fotogràficament parlant. A mi aquest any m'ha engafat amb molta feina, fora de la jornada laboral i potser per aquest motiu no estic gaire emprenyat. De totes maneres, l'any passat i fa dos anys va ser semblant, potser no tant exagerat com aquest any però deu midó també.

    ResponElimina
  4. Veig que no has perdut el temps aquest cap de setmana. Bon recull d'imatges. Tant fa si els arbres no son de color daurat, perquè les fotos estan molt maques igualment. Com vàrem comentar l'altre día, esperar alguna cosa amb molt de desig sol portar a una decepció posterior. El que cal és aprofitar el temps que tenim per fer fotos.
    Una abraçada :-)

    ResponElimina
  5. Jordi, al Berguedà ja es ple de color, però la falta d'aigua, fa que que els arbres perdin ràpidament la fulla, com be dius, serà vista i no vista, i tal com va dir en Pere ara no se a quin bloc...si plou o fa vent,s'acabat!
    Salut!

    ResponElimina
  6. Pepet,je,je,je, porto tot el mes entre Montseny i Berguedà, aquest any encara que sigui, vist i no vist,no me'l volia perdre,però espera't que encara em falta el cap de setmana del 29,30.
    Ya tinc el títol: "Tardor de cap a peus" ;)
    Abraçada!

    ResponElimina
  7. Malgrat totes en tenim moltes ganes...sort que la natura és imprevisible i no controlable fins al punt de què no podem decidir el temps que ha de fer!!! Menys mal...si no , em fa por pensar del que seriem capaços!
    Ens presentes una bona mostra aquest cop. Jo em quedo amb la tercera!
    Fins aviat!

    ResponElimina
  8. Ai, Montse, ja l’estem afectant prou, a la natura amb les nostres costums,comoditats,masses fins hi tot. Que no arribem mai a controlar-la, encara hauríem de pagar pel fet.
    Ja fins aviat!!!!
    Petonet!

    ResponElimina
  9. Ja tenim aquí la pluja!!!!!...i les teves fotos aviat ens ho ensenyaran.....
    Crec que em faré una foto de les meves botes d'aigua, pel proper post del meu blog... ; )
    M'has donat una idea.....
    Bona pluja!!!!!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...