dimarts, 17 de gener del 2012

Pensaments


Si hi han cinc persones en el mateix escenari,entorn o simplement mirant una rosa, ninguna veu el mateix: No es pot!
Per que cada persona te experiències viscudes diferents, ments diferent, passats diferents,hàbits diferents,personalitats diferents, cadascú es genuí.
Potser algú de petit es va punxar amb una rosa i li te repulsa, en canvi una altra persona gaudeix del seu aroma tancant els ulls.
Per això es difícil criticar una fotografia o qualsevol obra d’art. El que a mi m’agrada i en diu alguna cosa potser que a la persona del meu costat no li digui res, llavors qui som ningú per jutjar qualsevol obra d’art,fotografia o peça musical.
Com sabem, en quin estat d’ànim o quina experiència viscuda va portar, aquella persona a crear,captar o escriure?
La tècnica ja es una cosa mes mecànica, més pensada on no intervé el cor.
Que es art? quant t’impregnes del lloc,quan t’oblides de tu, del mon, de on ets aquell moment i gairebé de respirar i del temps que passa i fas sense pensar i et deixes anar pel moment o quant fas servir la tècnica i ets mecànic i calculador?
Aprofito a enllaçar aquesta entrada al bloc de n'Esteve Garriga,(amb el seu permís) ja que m'ha inspirat aquesta entrada, ben mirat no te res a veure amb el que ell diu, però...
busquem un estil i en aquell moment fotografiem segons el nostre estat d'ànim.
A cada foto intervé el nostre estat d’ànim, expresem dramatisme,expresem suavitat.

8 comentaris:

  1. Gràcies per tenir.me en compte...
    Jo opino igual, no pots dir aquesta foto o obra es dolenta o qualsevol altre cosa... només et pot agradar o no.
    A més s' ha de vigilar doncs sempre en algun moment algú trenca topics i desprès crea tendencies....

    ResponElimina
  2. Aquí està la gràcia no??? Només faltaria que tothom veiés el mateix! :-)
    que seria llavors de refranys com "para gusto los colores" ???? :-)
    Intento posar-hi una mica d'humor, ja que darrerament et noto molt "mística", em sembla que haurem d'organitzar un sopar i posar-hi algun Gin-Tònic!!!! :-)
    Una abraçada

    ResponElimina
  3. El millor es fer el que et surt de dins, dons si vols imitar a algú segur que ni estaràs contenta amb els resultats ni amb tu mateixa, tant a l'hora de fer la fotografia com a l'hora de revelar-la, ho dic per experiència pròpia.
    ;)
    Un petó!

    ResponElimina
    Respostes
    1. No tinc intenció d'imitar,hauré tingut un lapsus en algun moment,potser per aprendre , que encara em falta, però m'he trobat i.... faig el que en aquell moment m'atrau.
      Potser faig al revés de tots, però no vull calcular res (home, lo mínim) vull que el moment em sorprengui, No surto a buscar,surto a trobar, espero que la nostre mare,natura en sorprengui,surto a captar allò que en aquell moment m'atrau el que en aquell moment segons el meu estat d’ànim capta....el que en aquell moment surt de mi, Si.
      Un petó!

      Elimina
  4. Per això cadascú fa les fotos que fa....
    Perquè és allò que veus, el que et fa encuadrar... i disparar...

    Totalment d'acord!!!!

    Molts petons!
    Maite

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...