dilluns, 30 de desembre del 2013


16 comentaris:

  1. Aquesta sí que m'agrada.
    A més té un aire miimalista que sempre m'ha agradat.
    Però cadascú ha de seguir el seu camí. A qui ha d'agradar primer és a tu, si agrada a algú més, doncs millor que millor.
    Però jo només et dic amb sinceritat i franquesa el meu gust, cosa que no vol dir que estigua en possessió de la veritat absoluta.
    Els absolutismes TOTS són dolents.
    Salut.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Penso que les properes tambe t'agradaran.
      Tinc molt clar,que la primera a qui han d'agradar es a mi. Mostro el que m'agrada i si us agrada me'n alegre.
      No pateixo pas aixi que no patiu...només busco divertir-me com be diu la Montse i en Pepet.

      Una abraçada!
      :-)

      Elimina
  2. jejeje sembla un indi (dels de les plomes i la pipa de la pau).

    Bon any!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si ho semble te un bon nas!!!! com home que estarà demà pels carrers d'arreu que te tants nasos com dies te l'any!
      ;-)

      Elimina
  3. Guapa imagen, me gusta. Espero que sea Feliz para todos nosotr@s, porque próspero será para los de las eléctricas y los de la banca. Un abrazo

    ResponElimina
  4. Bon any!! Per fi veig l,home dels nassos. Gràcies.

    ResponElimina
  5. Bon any Esther!!!! Gràcies per seguir el meu blog!!!!
    Tens una galeria fotogràfica i un bloc espectacular que fa temps que segueixo, et felicito!!!
    Et desitjo un 2014 ple de bones llum. Salut!!!!!

    ResponElimina
  6. Muy guapa esa felicitación.
    Un abrazo y Feliz 2014

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...