dimecres, 24 d’agost del 2011

Unes vancances,sense posta.

Aquestes vacances, potser el temps no ens a acompanyat, cels nets o grisos, fortes temperatures i els pocs, núvols, estaven, on no ens convenia.
Però si, em tingut boniques experiències.

La Gironina i jo,em fet 1860 km, varem començar al Valle de Tena,on jo volia fer el reflex de Sallent de Gàllego de nit amb les llums,aprofitant, les aigües del seu embassament.
Primera,punxada; no sabia que el buidavem!!
Be,vaig pensar, aquestes muntanyes son espectaculars, amb un bons núvols i els seus verds....varem intentar, pujar als "ibones d'Anayet" varem matinar,però no esperava que allà dalt,arrivéssim a 33 graus de temperatura, totes dues portàvem a la maleta, roba d'abric,allà s'hi va quedar.

Varem decidir,no quedar-nos per una segona nit i sense tenir allotjament, vam prendre camí,un camí que, varem decidir, sobre el mapa, sense saber el destí.

I el destí ens va portar, a Zumaia un lloc preciós, on varem trobar allotjament i varem tenir temps per fer una volteta, una nocturna i una matinada. Sense llums,novament, el temps no acompanyava.

Us deixo, les dues fotos d'aquest lloc,esperant que us agradin.

1. Benvingudes de nou!!!
    Ostres quants de Kms!!!
    Segur que deus portar alguna "joia" al sarró ;)
    Zumaia em va agradar bastant, sobretot els flysch que hi ha a la platja darrera el penya-segat de l'esquerra i amb la marea baixa ;)
    Però indiscutiblement de les fotos que ens presentes avui, em quedo amb la de muntanya :))
    Fins aviat!!
    Un petó!!

2. Si,Pere,
    D'aquestes textures que em parles, les vaig veure, estan just derrera aquesta pedra.
    Hi vaig estar a punt de fer-la de nit amb tota la contaminació lluminica que teniem, rebotada dels núvols.
    Després vaig tenir ocasió, de fer-les amb llum de matinada, en una caleta nudista.
    Un petó.

3. Benvinguda Esther!

Es nota que has passat unes molt bones vacances :) i de ben segur que has fet moltes fotografies. Quines ganes de veure més. *_* Sens dubte, les tres que ja has publicat són precioses. Però, coincideixo amb el Pere, la primera de la muntanya és increïble.

Una abraçada,
    Aida.

4. Bentrobada, Esther. Espere que haja anat molt bé. Segur que, malgrat el temps, portes més d'una foto ben maca.
    De la sèrie d'avui, i només que per portar la contraria a en Pere, em quedaré amb la tercera.
    Abraçades :-)

5. Aida,
    Dons mira que,aquesta de la muntanya, la faig fer, per fer,sense pensar amb cap resultat.
    Em van atraure,les bandes de colors.
    Gràcies, una abraçada.

6. Pepet,
    alguna cosa més,hi ha, es dins la maleta, encara.
    Tot, allò es tant bonic,que ara penso que no he fet prou,però,he de dir,que,han estat,dies esgotadors.
    Sarna con gusto.....
    Fins aviat!!

7. Estic amb en Pere (i sense que serveixi de precedent!) que els flysch de Zumaia es impressionant, jo que vaig estar-hi la marea baixa era al migdia i amb la llum molt dura per tant algun dia hi tornaré quan coiniceixi el binomi marea baixa-llum bona

8. Esteve.Si que es per tornar.hi i com dius tu, certament,"quan coiniceixi el binomi marea baixa-llum bona".
    Gràcies, salut!!!

9. Hola Esther, quan descrius les condicions metereològiques que et vas trobar a les teves vacances, sembla que parlis de les meves vacances.
    Jo tampoc vaig tenir gens de sort amb la climatologia, que hi farem.
    Per cert a mi m'agrada mes la última.
    Salut!!

10. Hola Jordi,
    Al tanto, no vaig tenir les postes de sol que jo volia,però,vaig tenir altres condicions climatològiques ;)
    Apart de calor,calor i calor.
    Com sempre comentem,es l'única cosa que per "sort" no controlem i ens em d'adaptar a les condicions.
    Salut i gràcies!!

11. Hola Esther, parece que has tenido unas interesantes vacaciones en las que habrás llenado tus CFs de preciosas fotografías. Esta primera serie esta genial, y me que o también con la tercera. Esa diferencia de color entre el cielo y la arena es genial. Quiero ver más!!!

12. Ei, Jorge,gracias!!!
    Espero que tu, también vengas cargadito.
    Tengo unas de un sitio,que te pondré los dientes lagos,je,je,je,pero no es nocturna.
    Tendràs que esperar un poquito,para verlas ;)
    Saluditos!!

13. Doncs sí, ho "avalo"...molta calor, llums molt dolentes...molts kilòmetres....però estic segura que hi haurà en aquest viatge "un parell d'episodis" que difícilment podràs mostrar fotogràficament i que de segur els tens gravats a la retina! :-)
    No sempre les millors "experiències " es poden fotografiar! ;-)
    Ptons

14. Però encara que no es puguin fotografiar, si son ben compartides, amb una persona com tu, no fa res, NO tenir "la fotografia".

Em quedo amb les seccions de “risoteràpies" ;)
    Petonets!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...