dimecres, 27 de juny del 2012

Vacances!!!


Porto 20 anys treballant a urgències en un hospital de Barcelona, “de cuyo nombre no voy a acordarme" je,je,je...Estic de vacances!!!
Durant aquest temps he anat creixent paset a paset.
Quan vaig entrar els crits, l’agressivitat de la gent en feien tremolar.
Durant aquests anys, he après psicologia a controlar el to de la veu, a tenir paciència, a segons quines situacions  no mostrar cap expressió per no exaltar aquella persona conflictiva, a controlar situacions que poden arribar a ser realment agressives i procurar no perdre els nervis si arriben.
He rebut amenaces, insults entre altres coses i algunes de molt fortes.
La meva feina fa que practiqui la paciència, la temprança, l’amabilitat i el no jutjar la vida dels demés.
He aprés que: "Hay otros mundos pero todos estan en este" que es veu que es una frase de Paul Éluard
i que jo la conec per la pel·lícula Blade Runner. Hi han altres versions de vides i d’experiències i totes estan succeint ara mateix, distant a la nostre.


Últimament intento no caure en el parany de la negativitat.
Hi ha poques coses que no suporto de la gent i son l’egoisme (Yo,yo,yo,ya,ya,ya) la poca empatia que mostren alguns envers els altres i la mala educació.


Però quan alguna d’aquestes persones marxa del servei demanat disculpes pel seu comportament, crec que he guanyat una guerra particular.

I quan algú em pregunta si m’agrada la meva feina, dic que SI !!!
Agraeixo a la vida que m’hagi portat fins aquí, agraeixo tenir els companys que m'ha tocat tenir.
I especialment les meves"nenes" per que d’elles també tinc coses que aprendre.
Igual que he aprés durant aquests anys de totes les persones que formen l’equip del centre on treballo.
Es curiós quantes històries personals i tant diverses, en un lloc tant petit !!
Estic de vacances però sóc qui sóc, en gran part gràcies a la meva feina.

11 comentaris:

  1. ¡¡¡Bien!!! Una persona optimista y satisfecha en estos tiempos tan complicados. Todo un ejemplo a seguir.
    Y lo mejor no es sólo que haces mucho por la salud de los demás, sino también por la tuya.
    Qué disfrutes de tus vacaciones, y que hagas muchas fotos.
    Un abrazo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcias Alfredo.
      Procurare hacer fotos, aúnque...sabes??? me para más el calor que el frio...me da miedoa salir con tanto calor.....je.je,je dicen que lso bombones de derriten al sol,no??
      Ups no he tenido NUNca abuelos,se nota???
      Bromas a parte...gracias, un abrazo.

      Elimina
  2. Que passis uns bons dies de festa, felicitats pel text, és bonic poder dedicar una mica de temps a verbalitzar els sentiments, també per aquesta fantàstica i il·lustradora imatge.
    Salut i gaudeix molt!

    ResponElimina
  3. Jo, amb el decurs dels anys, m'he construït una closca davant d'aquestes situacions. Són situacions que em llisquen. I em centre en la gent que realment s'ho mereix i és digna del meu treball.
    Bones vacances :-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. També he aprés a ficar una pantalla,es una forma de protecció,ens tornem espectadors, malament aniríem si tot ens afectés,oi?
      Amb els anys he aprés que cadascú te la seva vida a fer, el seu camí a recórrer.Puc ajudar, peró no em puc implicar.
      Tots ens servim de tots per anar creixent i cadascú es individual,podem recorre el camí junts però el meu camí es el meu camí i no el de una altre persona tot i aixi, tots som importants.
      Ai ,madre!!

      Elimina
  4. Jo acabo de agafar les vacances d'estiu ahota mateix, jeje. ... ¡¡Fins al setembre!!.
    En el sector de l'educació també passa el mateix. Jo només porto uns trenta i pocs anys d'experiència i vaig aprenent a saberho portar bé.
    Molt guapa la foto.
    Salut.

    ResponElimina
  5. Ostres, quin post més "sanitari"...dintre d'un blog de fotografia...
    La veritat és que jo sempre dic que: "Tocar la vida i la mort, ens fa millors persones....".
    Ho sento, però tenim unes feines que ens fan crèixer.....no tothom ho pot dir.
    I a més, aquesta sensibilitat et fa veure coses que no tothom sap mirar.....
    Felicitats pel post i per les vacances..... : )
    A mi ja em queda una mica menys!!!
    Una abraçada, companya!
    Maite

    ResponElimina
  6. Optimismo en estado puro!
    El mejor planteamiento ante la vida. Disfruta de tus merecidas vacaciones, y de paso haz alguna foto ;-)

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...