dimarts, 12 de juny del 2012

Impregnació

M'agrada estar en contacte amb la gent i no les relacions virtuals que avui dia s'estan implantant amb el WhatsApp entre altres.
Per que m'agrada mirar als ulls de qui tinc al davant.
M'agrada notar les vibracions que les persones transmetem en un gest, en una mirada o en un suspir.
Notar sense dir res,l'alegria, la mel.lanconia, la tristor, la preocupació.
M'agrada veure que les meves paraules seveixen de recolçament o no... sense dir res també es pot recolçar algú, el fet d'estar allà ja serveix.
Fa uns dies em vaig sentir complice amb una persona.Va ser molt poca estona, un moment de res. Potser no la tornaré a veure mai més però la cara i les expressions li van canviar i  no va ser per mi sola, li van canviar pel fet d'estar amb contacte amb gent.
Veure i notar això, es una maravella que la virtualitat no podra donar mai.
M'agrada estar en contacte amb gent positiva per impregnarme de la seva alegria.
 Això va per vosaltres "Gent de Tudela" :)

7 comentaris:

  1. Els teus comentaris sempre li donen un plus a la fotografia. En aquest cas (i gairebé sempre) comparteixo la teva opinió al 100%. Salut.

    ResponElimina
  2. Jo també crec que això d'estar connectat tot el temps a traves d'un aparell amb la resta de la humanitat, a la llarga, ens convertirà en una societat que es relacione amb les màquines i no amb la gent. Per això no tinc Facebook, ni WhatsApp, ni Twitter, ni Messenger, ni.....

    ResponElimina
    Respostes
    1. Les màquines no donen el caliu d'una bona conversa.
      Compartint un bon dinar, una cerveseta fresca....o un bon sopar sota els estels entre amics ;^)

      Elimina
  3. Quines gotetes, m'agrada aquests detall.
    Crec que hi ha d'haver de tot, no sempre es blanc o negre o al menys jo ho veig així.
    Salut!

    ResponElimina
  4. Hi ha gustos per tot.
    Les gotetes son fetes amb un 100mm,prestat.
    Salut, Pere.

    ResponElimina
  5. Estic d'acord amb tu. I com diem moltes vegades, una imatge val més que 1.000 paraules, en aquest cas, penso que hi té molt a veure. El gest , els ulls del tertulià amb qui compartim una conversa, quasi sempre ens donen més informació que 1.000 paraules escrites.
    Per cert, m'agrada aquesta imatge! t'han deixat un 100 macro???? ;-)

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...