divendres, 30 de novembre del 2012

Buscant la neu.

Des de Barcelona el Montseny es veu aquests dies preciós la neu fa que estigui més proper a nosaltres.
La foto encertada es una altre però ens va faltar saber una bona localització.
No tinc la foto típica, com es sol dir, amb neu del pantà així que varem anar allà,amb la sorpresa de que no hi havia tanta com pensàvem, també anàvem amb la idea de passar fred però la temperatura va ser suau en tot moment.


Ahh...y que conste que yo gane la apuesta!!! ;)

6 comentaris:

  1. HOLA ESTHER... JO VAIG ESTARI AHIR... QUINA DECEPCIO.... PERO VAIG APROFITAR EL DIA...

    PERO COM QUE T'HAS PROPOSAT NO VEURE BLOGS DE LA COMPE...T'HO PERDERAS...HEHE

    SALUT
    JOAN

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ets dolent,eh? ja,ja,ja.
      Dons no et vaig veure, per que jo també hi vaig ser ahir!
      A la propera avisa.
      Salut.

      Elimina
  2. Bé, alguna foto vares portar. Veig que l'embassament continua fluixet. Tinc molta curiositat sobre saber de què anava l'aposta...

    ResponElimina
    Respostes
    1. L'embassament pobre i els rius callats, quina pena!
      Varem apostar per la temperatura que faria a Santa Fe.
      Una abraçada.

      Elimina
  3. tens raó, aquest embassament està molt buit encara! esperem que potser a la primavera estigui a vessar!!!!

    ResponElimina
  4. La primera un bonito paisaje de montaña, un encuadre perfecto, y la segunda interesantes los reflejos, seguro que encontrareis la nieve, tiempo el tiempo.
    Saludos

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...