diumenge, 18 de juliol del 2010

El símbol de la pau.



D’una bellesa sorprenen,immensa.
Aquesta es la que a mi,m’agrada fotografiar, la que em dona la mare natura, sense avisar,per sorpresa i de cop i volta.







Com es habitual cada tarda a les terres del Berguedà i cau un ruixadet, jo intuïa que sortiria un arc de Sant Martí per la posició del sol i la tempesta,només feia que mirar el cel, esperant veure els seus preciosos colors i mirar-te’l ,allà me’l vaig trobar,llàstima que la composició fotogràficament parlant no estava del tot encertada, però no puc anar en contra de la natura i benvinguda aquesta joia , aquests petit regal.
A la segona fotografia,no se si aprecieu,un segon,arc.
Espero que hi gaudiu tant com jo.

1 comentari:

  1. Caram Esther, quin parell de joies!!
    Ja estic ensalivant..Espero poder veure algun fenomen igual o semblant...tampoc estaria malament una turmenta elèctrica :))
    Un petó.

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...