dimecres, 26 de febrer del 2014

Treballar de nit.

Fa poc una amiga al veure uns rams de flors al supermercat va dir:
"Ui, me recuerda a todos los Santos"
Jo vaig saltar: " Ostras si!!! es dentro de poco, no?"

Aquesta conversa va tenir lloc fa dos dies.
_______________

Avui el meu escrit va com treballar de nit minva la capacitat, no va de fotografia.

Quan fas 3 dies de nit seguits, 10h cada nit, el cap de setmana sobretot, que és quan els veïns estan més a casa i sents l'aspiradora de la veïna, els crits del veí a la seva filla,...
Quan en tres dies dorms 12 hores.
Hi han dies que no saps si es gener, si es dimecres o si es Tot Sants.
No vull prendre pastilles, potser ho hauria de fer.

Fa temps vaig decidir reduir la meva vida social per què al no saber quin dia vivia era capaç de quedar amb dues persones al mateix dia en llocs diferents.
No saber en quin dia vius desorienta molt i no vull quedar malament amb ningú.

Sort que les meves amistats saben que el meu CPU te caigudes i no funciona al 100 per 100.
Caigudes que m'han fet minvar, inclús perdre amistats.

Aquesta entrada va per aquelles amistats a les què aprecio i que de vegades interpreto malament, sobretot escrits.
El meu CPU te els núclis tocats i és poc rendible ....i de vegades no processa be.

14 comentaris:

  1. El formato panorámico engrandece esta bonita imagen, un saludo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Me atrae mucho el formato panorámico, lo que deberia hacer relamente es disparar varias fotos, para luego unirlas con un programa.
      Pero, siempre acabo recortando.
      Gràcias por tu visita y cometario.

      Elimina
  2. Respostes
    1. Difícil,esta la cosa.
      Una abraçada!

      Elimina
    2. Jordi, m'ho has tret de la boca ;-)

      Respecte de la foto, només un incís, 15Mp amb retall queda molt poqueta cosa, et recomano fer les panoràmiques a format complert, pensa que algun dia pots necessitar la foto o imagina que la vols imprimir, tamany "segell" ???
      (modo broma ON)

      Un petó.

      Elimina
    3. Tens molta rao, Pere. He de canviar aquesta costum de retall.

      Acabo de plantejar aquesta qüestió a Fotonatura.
      Un petó.

      Elimina
  3. Esther, hi ha gent que treballant només de nit tampoc li ha anat tan malament i ha triomfat. Mira el "Conde Dràcula" ;-)
    Recorde un dia que et vaig trucar i fins que no portavem uns 5 minuts de conversa crec que no sabies ni qui era jo.
    Bona foto.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja,ja,ja....sempre porto uns caps d'all.. per si me'l trobo!
      ___
      Si,osti,si....esta soy yo, je,je,je....ups!
      Fins aviat!

      Elimina
  4. M'has deixat sense paraules.
    Però si està a la teva mà intenta canviar d'hàbits.
    La salut és el que més hem de cuidar, i si és la nostra salut mental encara més.
    Segur que faràs el millor per a tu.
    La foto molt maca.
    Salut.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Difícil esta la cosa per canviar.
      Per sort la gent que em coneix i em pateix, ho compren.

      I la meva filla ja em deixa per un cas perdut, sobretot quan li dic que guardi les sabates a la nevera, je,je,je,....
      Salut!

      Elimina
  5. Hola

    Bonica llum i moment.

    Et visito de tant en tant, però hui no puc deixar de donar-te la meva opinió. (Espero no et molesti).
    Et puc arribar a comprendre, no faig torns, tinc una jornada partida, però sumat a casa i fill escolar fan que rares vegades dormi més de set hores. I s'acaba notant, et canvia el caràcter, no és nomès tenir la ment on es deu.
    Cuida't tot el que puguis.

    Salutacions




    ResponElimina
    Respostes
    1. Hem de viure, i tot te les seves avantatges i desavantatges.
      No em queixo i miro la part positiva...tinc coses a explicar i divertirme quan estic entre amics.

      Gràcies per les teves visites, salutacions.

      Elimina
  6. Molt guapa la llum ila compo del treball que aportes, m´agrada la llum de la imatge!!
    Al respecte dels torns, jo que tambe treballe a torns i he tocat tambe la nit no hi més remei que intentar ocupar les hores del dia amb una activitat potent i si li sumes les hores de feina veuras com és el llit el que et dona una abraçada quan et gites !!
    Salutacions !!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Agraïda per les recomanacions.
      M'alegra que t'agradi aquesta fotografia.
      Salutacions.

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...