dilluns, 16 de febrer del 2015

Gaudint de llocs i complint il.lusions.

Feia molt de temps que volia gaudir d'aquest lloc.


Juntament amb la Marta Bretó he passat uns dies gaudint de llocs i complint  il·lusions i, encara què el temps no ens ha acompanyat com nosaltres volíem ens ha regalat moments espectaculars.
Tornem contentes pels moments viscuts, durant el viatge la música també ens ha acompanyat.
(he tingut una bona disc jockey al meu costat) :)


Alguna cosa ens ha quedat pendent, però els enclavaments que coneixem valen la pena tornar novament.

14 comentaris:

  1. Enhorabona, el lloc bé que es mereix una visita. Algun dia l'hauré de visitar. Salut!

    ResponElimina
  2. Bones roques. Bentornada, ja aniràs ensenyant coses. Segur q l'experiència ha estat profitosa. I malgrat que et queixis del temps segur que la collita ha estat bona.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hi ha hagut collita, sobretot d'ametlles ja,ja,ja....ui! que no em senti el pagés!

      Elimina
  3. Sembla que és Riglos, no? i per on han estat fetes vas haver de caminar una mica, no? La llum que il·lumina les parets és preciosa. Em quedo amb la primera ;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Siii just, com dius vaig caminar només una mica ja,ja,ja.

      Hi han llocs que amb llums, es tornen especials.
      :) Salut.

      Elimina
  4. Ostres Esther!
    M'grada molt la textura d'ambdues fotos i la llum!
    Potser trobo més encertada la primera compoició perquè integra més les roques al paisatge tot i que si vols resaltar les formes de les roques llavors la segona ho aconsegueix molt bé ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Les formes d'aquestes roques em va encisar així les vaig veure per primera vegada.
      I només tenia en ment fotografiar el seu relleu.

      El temps no era l'idòni, vam esperar hores fins que es va obrir el cel, vaig fer aquestes fotos i després es va tornar a tapar,no ho va haver una nova oportunitat.
      :)

      Elimina
  5. Très bel endroit,, très belle lumiere , et très belle images. Tu as eue raison d'y passer du temps, tu as été récompensée.

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...