dissabte, 2 de desembre del 2017


6 comentaris:

  1. Hola Esther,
    Una mica aviat per felicitar el Nadal però em sembla bé la proposta. ;-)
    Ahir vaig començar la meva xerrada a Arbúcies precisament amb una foto de Montserrat amb uns rajos similars, feta al 2007, ja veus, de vegades hi han connexions estranyes al mon de la fotografia i al real també
    Molt bones festes!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si potser, aviat començo vacances i no tindrè internet.
      Recordo aquesta foto que comentes, que vagi bé per FotoMontseny!

      Bones Festes.

      Elimina
  2. És preciosa Esther, aparenta un efecte de vent (solar), serà perquè estem immersos de fa setmanes en una situació de nord permanent. Captar aquests detalls que ens ofereix la natura, és el premi que ella ens dona en cada passejada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. He de dir que aquesta fotografia la vaig captar aquest estiu.
      Va ser una visió sobtada, anava conduint i vaig haver de desviar la ruta per fer-la.

      Elimina
  3. Mare meva, sí que vas avançada tu...
    Aquests rajos són ben guapos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, no vagi a ser que em passi per alt la data, entre unes coses i altres.
      Tinc una altra versió feta amb el mòbil a Instagram.

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...