dimarts, 8 de juny del 2010

Els llops

Aquesta Setmana Santa, vaig poder visitar (en bona companya,com sempre) un parc de llops, l' entorn era preciós en mig d'un bosc, ple de rierols i arbres despullats altíssims que deixaven passar la llum, allà vaig poder fotografiar una colla de llops ibèrics.I tenir la ocasió de presenciar una baralla, entre ells.








El llop protagoniste estava jugant amb la seva parella, de cop i volta un nou llop va marcar l' arbre que hi havia aprop d'ells i llavors va començar una lluita pel territori.El protagonista de l'historia va sortir una mica mal parat per que va lluitar sol, contra uns quants. Presenciar una baralla així entre animals ferotges,impacta. Pero em va sorprendre la similitut, m'explico,tinc dues pastors alemanys que també tenen enganxades bastant grosses i em va sorprendre la igualtat de situació entre animals ferotges i domèstics, em va sorprendre com les arrels sorgeix en aquests moments.

He de dir que per disparar, hi vaig tenir que salvar dues xarxas metàl.liques que em separavan d'aquests animals, es fa dificil disparar els moviments ràpids de la baralla i enfocar através de doble tanca,peró trovo que tot i la dificultat i vaig poder captar unes imatge prou, nítides.
__________________________________
Canon EOS 400D DIGITAL
Fecha y hora de toma: 03/04/2010 13:03:12
Tv 1/100Seg.
Av F6.3
Velocidad ISO 400
Longitud focal 270,0 mm
Modo AF

3 comentaris:

  1. Excelente imagenes Esther,la primera tiene un tratamiento de lujo,enhorabuena!!

    Un abrazo amiga...

    ResponElimina
  2. M'agrada el que li has captat en la mirada al llop de la segona, es una imatge salvatge i molt bona, enhorabona!!
    Un petó.

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...